فرمانده انتظامی بردسیر از امدادرسانی ماموران انتظامی و پلیس راه این شهرستان به کامیون واژگون شده حامل ۳۵ هزار لیتر بنزین خبر داد. 

سرهنگ منصور رمضان نژاد گفت: ماموران انتظامی فرماندهی  بردسیر هنگام گشت زنی در محور سیرجان_ بردسیر، متوجه واژگونی یک دستگاه کامیون حامل چند هزار لیتر بنزین شده و فورا در محل حادثه حاضر و برای کمک رسانی وارد عمل شدند.

او افزود: بدین منظور ماموران با توجه به شدت خرابی این تریلر حامل مواد آتش زا به سرعت راننده آن را از لابلای اتاق له شده کابین خارج و این فرد را با همکاری واحد اعزامی از اورژانس به بیمارستان اعزام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بردسیر تصریح کرد: در ادامه ماموران حاضر در صحنه فورا با فراخوان واحد‌های امدادی از سیرجان و بردسیر از انفجار این محموله سوخت جلوگیری کردند.

او بیان کرد: در صورتی که اگر حضور به موقع ماموران نبود، وقوع آتش سوزی قطعی و امکان به خطر افتادن جان سایر افراد دور از انتظار نبود.

سرهنگ رمضان نژاد با اشاره به تلاش ۱۱ ساعته ماموران انتظامی و پلیس راه برای خارج کردن این تریلر از وضعیت بحرانی گفت: به رغم جلوگیری از وقوع آتش سوزی این محموله و هدایت سایر خودرو‌های عبوری به محدوده کم خطر، خبر جان باختن راننده این کامیون در بیمارستان، باعث تالم و تاثر خاطرمان شد که در ادامه اقدامات لازم برای شناسایی هویت این هموطن و انعکاس موضوع به خانواده اش انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار